onsdag 28. april 2010

Prosjekt

Frem til august skal jeg være hjemme. Enkelt og greit. Jeg har få andre bekymringer å tenke på enn at jeg skal ta best mulig vare på Niklas samtidig som jeg skal forsøke å utrette mest mulig rundt meg her hjemme.

Nåja. det er nå ikke så rent lite det da, men jeg føler likevell at det er et hav av tid og ta av.

Det ligger en rekke prosjekt der ute og venter. Jeg har ordna litt i hagen med raking og greiner og sånt småforefallende som alltid venter når våren kommer. Nå er jeg i gang med et litt større prosjekt. På nersida av huset skal det bygges en støttekant for å holde litt bedre på jordmassene, samtidig som jeg ønsker å gjøre denne delen av tomta finere og lettere å vedlikeholde.

Tunge jernbanesviller er henta inn og skal stables i ei rett linje. Etterpå borer jeg hull i dem og slår lange armeringsjern gjennom og ned i bakken. Så får vi nå håpe det holder da, og at ikke hele støttekanten plkutselig sklir ut og ned i veien.

Det går nok sikkert bra, for vi snakker ikke om voldsomme høyder her.

Vel - det blir vel lite gjort av å sitte her å blogge, så jeg får skride til verket. Må nok pent ordne litt inne først. Oppvaskmaskin og gulv venter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Del gjerne dine tanker med meg.